Generální partner
Hlavní partner
Společnost Hamé je přední českou potravinářskou firmou. Zákazníci Hamé si mohou vybírat z nesmírně širokého portfolia 1700 různých druhů chlazených i trvanlivých potravin. Kromě známých paštik a dalších masových produktů jsou to kečupy, hotová jídla, zeleninové výrobky, ovocné směsi, džemy, kompoty, kojenecká strava, bagety, sendviče, sirupy a další. Tradice Hamé sahá až do První republiky a díky postupné expanzi se Hamé během posledního dvacetiletí dokázalo vypracovat mezi nejdůležitější potravinářské firmy ve střední a východní Evropě. Své výrobky dnes Hamé exportuje do zhruba 40 zemí světa na pěti kontinentech, kromě evropských zemí a Ruska např. do Japonska, Austrálie, USA nebo Izraele. Hamé má v současnosti v Česku sedm výrobních závodů, které se koncentrují zejména na jižní a střední Moravě, a dva závody v zahraničí (v Rusku a Rumunsku). Hamé své výrobky nabízí také pod značkami OTMA, Veselá pastýřka, Znojmia, Hamánek, Hamé Life Stylea Vasco da Gama. V sortimentu Hamé nalezne svůj výrobek každý, kdo vyhledává kvalitu od renomovaného výrobce, tradiční i nové chutě a absolutní zdravotní nezávadnost potravin za příznivé ceny. Více informací o Hamé naleznete na www.hame.cz.
PSG je moderní stavební skupina, která působí na trhu v České republice i v zahraničí od svého založení v roce 1924. Realizovala projekty ve více než 20 zemích na 4 kontinentech. Společnost v poslední době důsledněji oddělila jednotlivé segmenty svých dodávek. Stavební projekty v České republice a na Slovensku zastřešuje nově vzniklá PSG Construction a.s. Ve špičce dodavatelů železobetonových konstrukcí je dlouhodobě PSG a.s. Zahraniční a energetické projekty jsou nadále náplní PSG – International a.s. Pro lepší koordinaci servisních služeb pro společnosti skupiny PSG, jako je účetnictví, personalistika, publicita a další, byla založena PSG Služby a.s. Garancí vysoké kvality staveb a profesionálního i vstřícného jednání se zákazníky je přes 300 kvalifikovaných pracovníků v manažerských i dělnických profesích, o jejichž rozvoj společnost systematicky pečuje. PSG je členem mnoha renomovaných organizací a jeho práce je dozorována renomovanými českými i zahraničními ústavy. Kvalita výrobků a staveb, ohleduplnost k životnímu prostředí a bezpečnost a ochrana zdraví při práci patří mezi základní priority. Práce ve skupině PSG se řídí vnitřními řády, organizačními normami a směrnicemi, které dokumentují zavedený a certifikovaný „Integrovaný systém managementu“.
Partneři
Meopta – optika, s.r.o. – již 85 let vyrábíme kvalitní optické přístroje pro různé účely; pozorování zvěře, ptactva, přírody i sportu, myslivost a lov, speciální přístroje pro Armádu České republiky, optické komponenty pro průmyslové využití i optické sestavy pro digitální projekci v kinech. Navštivte naše stránky www.meopta.com a vyberte si ze široké nabídky podle svého zájmu.
BMW GROUP je se značkami BMW, MINI a Rolls-Royce jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů na s větě. Je globální společností s 29 výrobními závody ve 14 zemích a celosvětovou prodejní sítí ve více než 140 zemích. V roce 2012 BMW Group po celém světě prodala přibližně 1,85 milionu automobilů a více než 117 000 motocyklů. Před zdaněním společnost ve finančním roce 2012 vykázala z příjmů 76,85 miliardy euro zisk 7,82 miliardy euro. K 31. prosinci 2012 BMW Group zaměstnávala přibližně 106 000 lidí. Úspěch BMW Group byl vždy založen na dlouhodobém plánování a odpovědném přístupu. Společnost vytvořila ekologicky a sociálně odpovědný výrobní systém, který produkuje vyspělé výrobky a vyznačuje se velmi účelným využíváním zdrojů, jež je integrální součástí všech procesů. Na základě výsledků hodnocení Dow Jones Sustainability Index je BMW Group již osm let po sobě hodnocena jako vedoucí společnost ve svém oboru. K 1. říjnu letošního roku je v České republice 15 autorizovaných prodejců značky BMW a 3 autorizovaní prodejci značky MINI. www.bmw.cz
Česká společnost ALPINE PRO, a.s. vyrábí a distribuuje sportovní a outdoorové oblečení, vybavení a obuv pod registrovanou značkou ALPINE PRO. Nosný program společnosti je založen především na outdoorovém oblečení, zimních lyžařských bundách, kalhotách, street oblečení, funkčním spodním prádle, batozích, taškách, spacích pytlech a na ucelené kolekci outdoorové obuvi. Ve svém oboru patří Alpine pro mezi rozhodující firmy v České republice. Společnost působí i na slovenském, polském, maďarském a srbském trhu. Dále je zastoupena v několika zemích obchodními zástupci, např. v Austrálii, Belgii, Holandsku, Chorvatsku, Rusku, Slovinsku, Francii, Kanadě, USA, atd.
Atex spol. s r.o. je ryze český výrobce sportovního oblečení pro širokou škálu odvětví od atletiky přes biatlon, běha na lyžích, cyklistiku, fotbal až po triatlon, veslování, zápas a další odvětví. Brněnská firma je také partnerem řady špičkových českých sportovců jako jsou Lukáš Bauer, Jan Hruška, Filip Ospalý, Václav Chalupa či Roman Dostál.
Společnost Lapua představuje renomovaného světového výrobce nábojů pro sportovní střelbu a lov. Uživatelé nábojů značky Lapua dosáhli olympijských triumfů či stanovili nové světové rekordy v různých střeleckých disciplínách. Pro stálou kvalitu za různých klimatických podmínek využívají náboje Lapua i přední světoví biatlonisté.
Kořeny značky Julbo sahají do roku 1888, kdy na úpatí pohoří Jura vznikla ve vesničce Longchaumois firma na výrobu jedinečných outdoorových brýlí. Rodinná firma udržuje svou dlouholetou tradici, ctí budované hodnoty a zakládá si na vývoji a výrobě stále dokonalejších produktů. Julbo je synonymem pro kvalitu a neustálý rozvoj. Díky přímému kontaktu s horami mají designéři a vývojáři bohaté praktické zkušenosti, které mohou obratem implantovat do svých výrobků. Nespornou výhodou je i spolupráce s mnoha aktivními sportovci a sdruženími, jmenujme např. Asociaci horských vůdců v Chamonix. Pod značkou Julbo najdete sluneční, vysokohorské a lyžařské brýle i lyžařské helmy. Julbo samozřejmě nezapomíná také na malé outdoorové vyznavače, pro které vyrábí dětské sluneční i lyžařských brýle. Zajímavé barevné kombinace ocení úplně ti nejmenší, pro které jsou brýle kontrstruovány tak, že je úplně jedno, jak si je malý človíček nasadí – klidně i vzhůru nohama. „Když cítíte pevné základy a sílu otevřít se světu, je to ten nejlepší krok do budoucnosti.“
Sponser je Švýcarská značka sportovních doplňků stravy, která se za 26 let existence dostala na špičku ve svém oboru díky zaměření na vysokou kvalitu produktů, díky čemuž je oblíbena u světové sportovní špičky v řadě sportovních disciplín. Fanoušci biatlonu určitě znají jména jako Laura Dahlmeier či Ole Einar Björndalen.
Sponser se snaží nabízet pouze produkty s vysokou využitelností, s výbornou snášenlivostí, bez kyselin, při zachování skvělé chuti a maximálně přírodního složení (např. bez využívání umělých sladidel).
Sponser pro vytrvalostní sportovní disciplíny abízí kompletní nabídku pitného režimu, řešení energetických potřeb i regenerace a k tomu řadu speciálních produktů se specifickým využitím. Produkty lze navíc vhodně kombinovat a vytvářet si optimální individuální řešení ve vztahu k svým aktuálním fyzickým dispozicím, výkonnostním potřebám a cílům, charakteru závodu nebo tréninku nebo třeba i počasí.
V České republice značku zastupuje a distribuci produktů zajišťuje společnost Halbich s.r.o. Více se o značce i produktech naleznete na www.sponserfood.cz
Mediální partneři
Zpravodajský portál iDNES.cz je dlouholetým partnerem českého biatlonu. Vedle podrobného zpravodajství z České republiky i ze zahraničí, reportáží a rozhovorů z vrcholných světových akcí na sportovních stránkách přináší také informace z domácích závodů a sleduje talentované české juniory. Portál iDNES.cz provozuje společnost MAFRA, a.s. První zpravodajství přinesl uživatelům internetu 12. ledna 1998 a za více než dvacet let své existence vyhrál mnoho ocenění, ale zejména si dlouhodobě udržuje dobrou pověst a loajalitu svých čtenářů. Kromě zpravodajství ze všech oblastí lidského zájmu zde naleznou například také magazíny se zaměřením na kulturu, bydlení, moderní technologie, auta, celebrity a jiné sekce pro muže i ženy a dále řadu doprovodných služeb, jako jsou například on-line mapy, předpověď počasí, dopravní zpravodajství a další.
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu. Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.
ČRo 1 – Radiožurnál je zpravodajsko-publicistickou stanicí Českého rozhlasu. 24 hodin denně vám nabízí: nejrychlejší informační servis o událostech doma i v zahraničí. Zprávy z politiky, ekonomiky, kultury a sportu, aktuální informace o dopravě, energetice a o počasí. Autentická vyjádření politiků, představitelů institucí a podniků a dalších osobností. Publicistické příspěvky vyjadřující pestrou škálu názorů a postojů. Specializované pořady věnované ekonomice, kultuře, sportu a všem dalším oblastem života. Rozhovory a setkání se zajímavými lidmi. Českou i zahraniční populární hudbu.Vysílání Českého rozhlasu 1 – Radiožurnálu je orientováno na posluchače, kteří preferují seriózní informace.